Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

δικαστήρια προειδοποίηση Μεσσήνη

έμαθα από την υπαρχηγό μου και χορηγό μου
ότι κάποια Μαρία από Μεσσηνία προσπαθεί να μου κανί κακό
για κατή που έγινε στον δεαο και για κάτι σκάλες βρισίδι και ξύλο
έμαθα ότι μου έχει ρίξει μήνυση ότι έχει πα ει σε εισαγγελέα
και ότι λέει ψέματα
το ίδιο και η οικογένεια της και μια εισαγγελέας η δικαστής
τον να μην θελε τε κάποιον είναι δικαίωμα σας
το να είσαστε ψεύτες και ρατσιστές αυτό είναι έγκλημα
μπορεί να είναι ψέματα για τι μέχρι τώρα δεν με έχει ενόχληση κάποιος
αν ώμους είναι αλήθεια μαύρο φίδι που έφαγε όλους τους ραγιάδες τής Μεσσηνίας
γιατί και την Μαρία θα κλέψω και αποζημίωση θα πάρω
αν νομίζεται ότι είμαι για δέσιμο μην με παρακαλείτε
αν σας πάρω και τα ρούχα που φοράτε
αν η Μαρία νομίζει ότι την ενοχλώ έχει 48 ώρες να μου το πει
αν όχι παντρεύομαι την Άννα Μαρία από Αθήνα
20 χρονών με κοντά κάστανα Μάλια και γαλαζοπράσινα μάτια

Δεν υπάρχουν σχόλια: