Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δικαστήρια δικηγορεί


Όταν ένας άνθρωπος έχει πρόβλημα με κάποιον άλλον άνθρωπο.

Όταν ένα αγόρι τσακωθεί με ένα κορίτσι ακόμα και ξύλο να παίξουν

Να μην πάνε στην αστυνομία ούτε για μήνυση ούτε για κάτι άλλο

Αλλά ούτε και το κορίτσι να λέει ψέματα να προκαλεί το αγόρι η να το κοροϊδεύει

Αλλά να βρίσκει αφορμές για μήνυσης.

η να πάει στον εισαγγελέα και να λέει ψέματα.

Και μετά να φέρνει μάρτυρες και η μια και η άλλη πλευρά

Και να λένε ψέματα αλήθειες και παραμυθία

Και η δικηγόροι να γελάνε πίσω από την πλάτη τους

Ακόμα και το δικαστήριο να γίνει τη θα κερδίσεις η τη θα χάσεις

Αν αγαπάς κάποιον και είσαι γυναικά

Ρίξε την καλύτερη φιλί σου μετά ποιο πονηρά κόλπα

Και αφού το κάνη καροτσάκι

τον παίρνεις και πάτε σπίτι για γλυκό καφέ

το μονό που θα πάρεις η θα μάθεις από ένα δικαστήριο

είναι χαμένος χρόνος και χρήμα γκρίνια και μισός

και κάτι ακόμα εγώ έκανα ένα λάθος να σε πετάξω από της σκάλες

αντί να σε βάλω σε κρεβάτι και να σε κανό να ξεχάσεις και το όνομα σου

και αντί να τσακωθώ στην στάση του δεαο μαζί με εσένα Μαρία και την Παναγιώτα

θα έπρεπε να έχω την Άννα Μαρία και να την φιλάω μπροστά σου

έκανες ένα λάθος ότι μου ανήθικες να πάμε για καφέ

και σου έδειξα ότι μπορώ να βρω και άλλες σαν εσένα

με έβρισες με κορόιδεψες και έπαιξες μετά αισθήματα μου

το ροζ τριαντάφυλλο εύχομαι να σου γυνή εφιάλτης

δεν ξερώ γιατί με φοβάσαι και εσύ και η φίλε σου

μαθέ ότι δεν αγάπησα πότες κανέναν ούτε θα Αγάπιο

χαίρομε για ότι σας έκανα και ότι πρόκειται να κανό

δεν είμαι εχθρός εσείς ήσαστε εχθροί και όχι φιλί

ευχάριστο

με αγάπη στον δεαο

Δεν υπάρχουν σχόλια: