Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Οικονομική κρίση

Οικονομική κρίση

Ναι πάνε η μετοχές αρχίζουν η απολύσεις

είθε η ώρα για διακοπές και περικοπές

Ωμούς εσύ μωρό μου να χαμογελάς

Και να μην κλάψεις

Χρεοκοπούν η τράπεζες πέφτουν όλα τα κράτη

Μα εμάς μένει η πιο γλυκιά αγάπη

Τώρα είθε η σειρά του 40 και πάλη

να ζήσομε μια εμπειρία κατοχής και πεινάς και πάλη

γιατί γίναμε σαν αχάριστες αρκούδες

είθε η γενιά τον 200 € και πάλι

μα ποιος νοιάζεται αφού έχω εσένα Μαρία και άλλες 100

από 200 ευρώ να παίρνεται μου φτάνει

και που να πάμε για κανένα δικαστήριο δεν έχω χρήματα

αλλά έχω εσένα για νύφουλα

αφιερωμένο σε εσένα που αύριο θα απολυθείς

αγνότητα

μου λες πώς είσαι αγνή μα μέσα έχεις μια καρδιά από πέτρα

τη να την κανό την αγνότητα

σου φόρεσαν ζώνη και ξεσπάς σε εμένα

που δεν έχω το κλειδί

και γνώρισα και μια αρκώ μπεμπέ που μου έλεγε είμαι αγνή

ωμούς είχε πάρει όλα τα τραίνα και τα λεωφορεία μαζί

σου άξιζε μια αγνή καρδιά μα βρήκε μια αχάριστη

που έπαιζε μονό με φυλές και όχι με εσένα

Δεν υπάρχουν σχόλια: