Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

Nicole Kidman!

υποστηρίζει ότι αυτί και άλλες 10 κοπέλες
έμειναν έγκυες στα νερά λίμνης
κατά την διάρκεια γυρίσματος της νέας ταινίας της nikole kitman
και ότι τα νερά της λίμνης είναι ιερά
η Νικόλ γέννησε ένα άμορφο κοριτσάκι

τάρα ώμους και εγώ φοβάμαι
γιατί στης 24 7 2008
τα νερά της θάλασσας ήταν παγωμένα είχα και μια κοπέλα
με άναψε τόσο που εγώ ξέχασα ότι είμαι σε θάλασσα
και άρχισα να την κώνο πανό κάτω
με αποτέλεσμα να γεμίσω την θάλασσα
με πάρα πολλή μεγάλη ποσότητα γενετικού υλικού
δεν νομίζω ότι κάποια κοπέλα να έμεινε έγκυος
από σπέρμα που έπεσε στην θάλασσα
αν ήταν λίμνη μπορεί άλλα αν κάποια έχει μήνη έγγειος
τότες την παντρεύομαι
άλλα να μου το πει
και να μου το αποδείξει
για τη τώρα θα Μπένι στο τρίτο μήνα εγκυμοσύνης
εγώ το εύχομαι γιατί τώρα είμαι μονός
και βλέπω συνέχεια στα όνειρα μου
ότι παντρεύομαι κάποια κοπέλα
και ότι περιμένει να γέννηση τρία όμορφα κοριτσάκια
την κοπέλα αυτήν την έχω δει πέντε φορές
και με τρομάζει ιδέα ότι μπορεί να είμαι μπαμπάς
και να μην το ξερό
και αν είμαι και αν ξέρει που μένω γιατί μου κρύβεται
μήπως φοβάται το γάμο
η μήπως με φοβάται
αν με αγαπάει πραγματικά αληθινά και με λατρεύει
τότες δεν πρέπει να φοβάται τίποτα
ακόμα και να φταίει στα πάντα
Μονό που δίνη σε κάποιον το δωρώ της οικογένειας και της Ζωής
τότες είναι μια θέα που τη μόνη τιμωρία που θα πάρει
είναι ένα χαζό μπαμπά και πάρα πόλη αγάπη
με αγάπη

αν με αγαπάς ελα σε έμενα

Δεν υπάρχουν σχόλια: