Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

ΔΕΝ ΉΤΑΝ Σεισμός 4,1 Ρίχτερ στη Μεθώνη στης 25 6 2009 ΉΤΑΝ Η ΟΡΓΉ ΜΟΥ



η Ασθενής σεισμική δόνηση μεγέθους 4,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε λίγο μετά τις 11 το βράδυ στον θαλάσσιο χώρο δυτικά της Μεθώνης.

ήταν η οργή μου και θα γυνή ακόμα χειρότερη ο λόγος είναι ένας αν τον βρεις κερδίζεις

το ξερό Μαρία από πεταλιδι ότι δεν θα έρθεις στα γενέθλια μου άλλα ούτε και εγώ θα έρθω στην συναυλία

να ξέρεις ότι δεν σε παρακολουθώ απλά μπορώ να βλέπω ένα βήμα πιο μπροστά

το ξερό ότι έχεις δίδυμη αδερφή και ίσος και ένα μικρό κοριτσάκι

δεν ήταν τυχαίο ότι σε βρήκα στα σεμινάρια γιατί ήξερα τη θα συμβεί πριν ακόμα γυνή

το ξερώ ότι οδηγείς αμάξι και ότι δεν ξέρεις να μαγειρεύεις

αλλά κάποιος δεν παντρεύετε κάποιον για το σπίτι αλλά για τον χαρακτήρα του

το ξερώ ότι παίζεις digimon world και όχι yu gi oh

αλλά το ξερώ ότι είσαι μονό ένα ψέμα δεν ξερώ γιατί εμφανίζεσαι πάντα μπροστά

ανακάλυψα το γιατί απλά εγώ δεν θα περιμένω κανέναν πια

γιατί αν είχα μια ευχή θα ευχόμουν να μην ξανά έβλεπα κανένα άνθρωπο επάνω στην γη έχτος από εμένα

να ξέρεις ότι ξερώ και αλλά για εσένα αλλά δεν είμαι η στιγμή της αληθείας απλά είμαι ένα φάντασμα που αν θυμώσει δεν μπορεί να με Σταματήσει κανένας

και θέλω να μάθεις ότι μένω στην Κορώνη αλλά δεν ανήκω εδώ

απλά δεν θα μηνώ γεια πάντα γιατί ανήκω σε άλλη πατρίδας χωρά και φυλή



Δεν υπάρχουν σχόλια: