Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

ΣΤΗΣ 27 6 2009 ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΑΝ ΘΕΣ ΜΑΡΙΑ ? ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Θα μπορούσα να φέρω οποιοδήποτε στα γενέθλια μου
Η να δίνω πλούσια δώρα η με διαγωνισμό η με sms
Η να περάσω από διαφορές περιοχές με κάποια κοπέλα για να πληγώσω όσες με πλήγωσαν
Η να βάλω άνθρωπος να μου φέρουν κάποια έστω με το ζόρι σπίτι μου
Η να την τρομάξω δίστιχος δεν είμαι τρομοκράτης ούτε εκβιαστής
Ούτε δίνω χρήματα για να φέρω γυναίκες ούτε και δώρα
Αλλά αν κάποια που ξερώ ότι έχω πληγώσει
Αν θέλει ας έλθει
Έχω στήλη μηνύματα στο κινητό της
Έχω στήλη αφιέρωσης σε ραδιοφωνικός σταθμούς
Αν και ξερώ που μένει κανό μια ακόμα προσπάθεια
Αλλά αν έχει κάποιο παρά πόνο ας έλθει
Και αν εγώ την διώξω θα φτιάξω ένα site
Που δεν θα υπάρχει στην Ελλάδα για να γραφεί ότι θέλει για μένα
Με αγάπη στην Μαρία από πεταλιδι
Που ήταν η αφορμή να φτιάξω ένα site
Μονό για αυτήν

Δεν υπάρχουν σχόλια: