Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Tasers δεν είναι τόσο ασφαλή όσο εθεωρείτο μέχρι σήμερα, 1 / 3 των θυμάτων απαιτούν ιατρική φροντίδα

taser.jpg

Ποιος θα το φανταζόταν jolting έναν οργανισμό της ηλεκτρικής ενέργειας που δεν είναι υπερ-ασφαλές;

Ξέρω ότι είμαι σοκαρισμένος

. Σύμφωνα με μια έκθεση που συνέταξε το CBS News και την καναδική Press, tasers είναι πολύ πιο επικίνδυνες από ό, τι παλαιότερα, όμως.

περίπου το ένα τρίτο των ατόμων που σκοτώνονται από Tasers με πληροφορίες που απαιτούνται κάποια μορφή ιατρική φροντίδα.
Αυτοί οι αριθμοί προέρχονται από την Taser χρήσης εντύπων που RCMP υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να συμπληρώνουν κάθε φορά που αντλούν τη συσκευή, η οποία αποκάλυψε ότι 910 του 3226 οι άνθρωποι πυροβολούνται μεταξύ 2002 και 2007 έπρεπε να πάει σε ιατρικές εγκαταστάσεις, και ότι "πολλοί περισσότεροι "άνθρωποι είχαν ήσσονος τραυματισμούς, αλλά ποτέ δεν είδα ένα γιατρό.

Οπότε ναι, να είμαι ένας από εκείνους tase-απόδειξη γιλέκα, μόλις βγήκε.

Θα πρέπει να κολασμένων αν έχω tased ξανά.

Εχω χτυπήσει μια φορά και ήταν αρκετό.

Εντάξει, αν έχω πραγματικά μεθυσμένος σε ένα πάρτι και υπήρχε ένα κορίτσι μου προσπαθεί να εντυπωσιάσει, ίσως.

Αλλά δεν σε μπαλάκια.

Οκτώ μήνες και ακόμα δεν Rogaine μαλλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: