Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΛΑΘΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ

Τελικά δεν είθε η Μαρία στα γενέθλια μου αλλά δεν με πειράζει γιατί πότες δεν γιορτάζω γενέθλια

Θέλω να ευχαριστήσω την Άννα Μαρία που της έστειλε τα μηνύματα

Σε ευχάριστο και εγώ σου εύχομαι καλά ψέματα

Και εδώ καλά περνάμε γιατί χαίρομε που και ο δεαο και τα επποπ και η καραγκιόζηδες η συγγενής μου έμπασαν τα μούτρα τούς

Και αύριο κανείς δεν ξέρει τη μπορεί να συμβεί γιατί όχι να πω ψέματα

1 δεν γιορτάζω

2 δεν πάω σε συναυλίες

3 απορρίπτω πάντα όσες θέλουν γάμο και όσες με κοροϊδεύουν

4 δεν μου αρέσουν η άνθρωποι

5 όταν έχω τα νεύρα μου χαίρομε για κάθε κακό που έχει πάθει κάποιος

6 πότες μην με νευριάσεις γιατί θα πάθεις μεγάλο κακό

7 δεν μου αρέσει τίποτα και κανένας

ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: