Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΤΟΝ ΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΜΑΣ


Σαν σήμερα 27 Μάρτιο γιορτάζω ότι χάλασα την φιλιά μου με την Μαρία

Και της φίλες στης

Και φυσικά το ροζ τριαντάφυλλο που της έδωσα

1 για να μάθεις να μου φέρεσαι σαν σκουπίδι

2 για να μάθεις να σέβεσαι της φιλίες

3 Για να μάθεις να κοροϊδεύεις

4 Για να μάθεις ότι δεν ήταν η 3 φορές που μου είπες όχι για καφέ

5 Και να μάθεις να λες περισσότερα ψέματα

6 Μαθέ αν σε είχα αρραβωνιαστικιά μου θα σου είχα φάει το κεφάλι

Και φυσικά εμείς γιορτάζουμε και κοροϊδεύουμε τέτοιες φιλίες

Περισσότερο από εσάς

Και μαθέ ότι πέτυχα τον σκοπό μου κάτι κέρδισα

Δεν σε έχω ανάγκη ούτε εσένα ούτε κανέναν

Δεν μου αρέσει να σε βλέπω ούτε γουστάρω να σου μιλήσω

Για μένα έχεις πεθάνει

Αλλά έμαθα την αντοχή μου δεν σε φοβάμαι

Απλά είσαι μια λ και χειρότερη από της άλλες της φίλε σου

Με αγάπη σε όλες της ηλίθιες που γνώρισα μέχρι σήμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: