Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

βια γυναίκα και ο ρατσισμός

μπορεί να έρχεται δίκιο η γυναίκες
ότι έχετε ρατσισμό στην εργασία σας
ότι σας βλέπουν σαν σεξουαλικό αντικείμενο στην δουλειά σας
ότι δεν θέλουν η εργοδότες να βλέπουν τα βιογραφικά σας
αλλά όλα τα υπόλοιπα χωρείς τα ρούχα σας
ότι σας βάζουν χέρι και σας ζητάνε άλλα πράγματα
έχετε δικιά ότι Μέτα την σχέση και τον γάμο
ότι πέφτουν η μάσκες
και Μέτα ο γλυκός άντρας μεταμορφώνεται
σε ένα άγριο θηρίο
που σας κτυπάει άγρια και σας ταπεινώνει
και σας κανί από όμορφα τριαντάφυλλα
άσχημα αγριολούλουδα
που τα κτυπάμε η χειμώνες και η άγριες καταιγίδες
έχετε δίκιο που όταν δεν θέλετε έρωτα
σας δένουν με χειροπέδες
και αφού φάτε ένα καλό χέρι ξύλο
σας τραβάνε άγρια τα μαλλιά
και αφού πριν σας πάνε στην κρεβατοκάμαρα
σας έχουν κανί σάκο του μποξ
Μέτα σας δείχνουν πους έρχονται τα παΐδια
και Μέτα σας λένε ότι είσαστε
και άχρηστη στο κρεββάτι και άχρηστη νοικοκυρά
η σας φέρνουν και την ερωμένη στο κρεββάτι
η σας συγκρίνουν με της πρώην γκόμενες τους
η αν δεν μπορείτε να κάνετε παΐδια
σας λένε άχρηστες λεβιές ότι από της πολλές έκτρωσις
δεν μπορείτε να κάνετε παΐδια
αν δεν κάνετε αγοράκι και κάνετε κοριτσάκι
σας φέρονται σαν σκορπίδι
έχετε δικιά ότι πέφτετε θύματα εκβιασμό εκμεταλλεύσεις
και βιασμού
έχετε δίκιο ότι σας βγάζουν βίντεο για να σας εκβιάζουν
έχετε δίκιο ότι σας εκμεταλλεύονται και σας βγάζουν
στην πορνεία και στα ναρκωτικά ακόμα και με το ζόρι
έχετε ότι της περισσότερες φορές σας βιάζουν σωματικά και ψυχικά
έχετε δίκιο ότι παντρεύεστε κάποιο χωρείς την θελήσει σας
έχετε δίκιο σε όλα
άλλα μερικές από σας δεν φέρεστε σωστά
μερικές από εσάς έρχεται κανί όλα τα παραπάνω
μερικές από εσάς δεν θα έπρεπε να λέγεστε γυναίκες
μερικές από εσάς θα έπρεπε να σας φέρονται σαν σκλάβες
άλλα ευτυχώς που πιστεύω ότι δεν ήσαστε όλες ίδιες
πιστεύω ότι αξίζετε μια δεύτερή ευκαιρία
πιστεύω ότι όταν έχετε μια νέα Ζωή στο σώμα σας
ότι μπορείτε να γίνεται καλλίτερες από της υπόλοιπες
πιστεύω και ελπίζω σε κάτι καλλίτερο
γιατί μέχρι τώρα εκτός από θυμό οργή και πολλά νευρά
δεν έχω δει κάτι καλλίτερο
άλλα εσύ να ξέρεις ότι η γυναίκα μου
δεν θα είναι πότες σκλάβα ούτε αντικείμενο
άλλα μια θέα και η βασίλισσα της καρδίας μου
και όταν φυσικά είναι και η μητέρα τον παιδιών μου
πότες δεν έχει να φοβηθεί τίποτα
γιατί όποιος η όπια την κανί κακό
τότες δεν τον γλυτώνει από τα χέρια μου κανένας
ωμός αν με αγαπάς ελλα και αν σου φερθώ άσχημα
σου ορκίζουμε ότι θα σου φτιάξω ένα site
θα σου δώσω και φωτογραφίες μου
για να μπορείς να βγάλεις ότι νιώθεις
αν σε παντρευτώ και σου φέρομαι άσχημα θα σου φτιάξουν
ότι θέλεις
αν γέννησης κοριτσάκια ακόμα 6 παΐδια να κανίς
εγώ τα θέλω
δεν θέλω να με παντρευτείς με το ζόρι
άπλα θέλω να μου πεις τη νιώθεις
αυτό το site το έφτιαξα για εσένα Αγγελική
και Μονό τώρα ξερό
και είμαι στον σωστό δρόμο
που με οδηγεί στην καρδία σου
και στα όνειρα σου
με αγάπη στην πιο όμορφη γυναίκα
στην πιο γλυκιά μανούλα
και στην ομορφότερη θέα του κόσμου
που την λένε Αγγελική

Δεν υπάρχουν σχόλια: