Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

με ένα μαγικό ραβδί

harry potter μου εδοσε τη δηναμη να φερο

τον vadar

να φορέσω την μάσκα της σκοτεινή πλευράς
να πάρω τρία βραβεία




Darth Maul. να με εκπαίδευση ώστε να μην με πονάνε η αχάριστες


Obi Wan Kenobi, με έμαθε τα μυστικά της φωτεινής πλευράς


Jedi Master Yoda μου έδωσε τρία δωρα
άλλα αυτά τα κρατάω για μια καρδία που δεν αγάπησε πότες έμενα



και προτιμώ να είμαι μονός πάρα
με κάποια που το Μονό που την νοιάζει
είναι να εκμεταλλεύεται και να κλέβει
να λαοί ότι αγαπάει κάποιον και να χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο του
άλλα και τα μηνύματα του
ακόμα και αν αυτά είναι από κινητό τηλέφωνο
δεν ξερά αν κάποια πράγματα είναι αληθινά η ψέματα
άκουσα πάρα πολλά πράγματα για μένα
και δεν ξέρω τη να πιστέψω
δεν έχω σκοπό να κανό κακό σε κανέναν
άλλα αν έχω κανί κακό σε εσένα
καλύτερα να μου το πεις
δεν σε απειλώ ούτε σε προειδοποιώ για κατή
γιατί η αδιαφορία μου είναι η χειρότερη τιμωρία μου
εγώ σε αγαπώ και σε λατρεύω
άλλα εσύ όχι
δεν πειράζει κανε την Ζωή σου
για τι δεν μπορώ να ζω με όνειρα με αυταπάτες
και θα πάρω κάποια που να μην τη λένε
Μαρία Βεργίνα η Αγγελική
με αγάπη



Δεν υπάρχουν σχόλια: