Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011


    • και σκοπεβο να την εντοπισο με οποιον δηποτε τροπο
      οσο για σενα δεν με εδιαφερει ποια εισαι η τη εισαι
      το βιογραφικο η δικηγορι και διωξη ηλεκτρονικο εγκληματοσ
      δεν θα κρατησον την απολιτη οργη μου
      δεν απειλο εσενα για τι και αυτη εχει κανει σοβαρα εκληματα σε εμενα
      ΔΕΝ ΜΕ ΕΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΓΕΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΒΕΡΓΗ ΟΑΕΔ ΣΧΟΛΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 16 ΕΤΩΝ ΤΟ 2007
      ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΨΑΧΝΟ
      ΧΑ ΧΑ
  • Maria Vergi
    6 ώρες πριν
    Maria Vergi
    • Μάλλον δεν καταλαβαίνεις!!!!
      Άνθρωπε μου σου έγραψα ότι δεν έχω καμμιά μα καμμιά σχέση!!!!!!
      Λοιπόν σταματα να μου στέλνεις μηνύματα !!!!!!!
      Έχω αρκετά προβλήματα και φυσικά καμμια διάθεση να ασχολούμαι με εμμονές κάποιων που καθόλου δεν γνωρίζω!!!!!
      ΤΕΛΟΣ!!!!!
      Άμα σου έρθει η μήνυση θα καταλάβεις αν παίζω...
      Άντε παρατα με και συ και η Μαρια που κυνηγας...!!!!


      xere  haibra   natasa  pame samo   na to kayoledo to nisi 

Δεν υπάρχουν σχόλια: