Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!

[SPAM]
Γεια σας συμμαχοι...

ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!

Την 14.12.2010 6:41 ο/η Vck_velvet έγραψε:
> [sos ΠΡΟΣΟΧΗ sos]
> Καλημέρα.
>
> Προσοχή να ΜΗΝ μπείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο.
> ----------
> http://facebook.com.ankaramobilyadekorasyon.com/fataya_face/
> ----------
> Είναι χάκερς από Ιορδανία . Στέλνουν μήνυμα για να μπεις σε μια ομάδα του facebook και να δώσεις το mail και τον κωδικό σου .
> Και εκεί τα χάνεις όλα. Και mail και ikariam.
>
> Σας στέλνω το μήνυμα που πήραμε χθες το βράδυ στο forum της συμμαχίας μου στον alpha από τον σύμμαχο που το έπαθε :
> -------------------------------
> παιδια, σημερα μου στειλαν ενα μηνυμα να μπω σε μια ομαδα του facebook...
> εκει εδωσα το μειλ μου και τον κωδικο
> ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ LOG-IN ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΜΕΙΛ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ IKARIAM!!
> MOY ΚΛΕΨΑΝΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΣΤΟΝ Α, Γ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΣΕΡΒΕΡ !!!
> ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ !!
> ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ..ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ !!!
> 10 ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ !!!
> ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ !!!
> ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ... ΕΙΧΕ ΠΛΑΚΑ !!!
>
> ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ:
> http://facebook.com.ankaramobilyadekorasyon.com/fataya_face/
> ΤΗΝ ΔΙΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΓΕΛΑΣΤΕΙ ΑΛΛΟΣ ΣΥΜΜΑΧΟΣ (ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΕΓΩ)
> ΑΝΤΙΟ :((((((
> -------------------------------------
>
> Είπαμε στον σύμμαχο να κάνει ticket . Η απάντηση ήταν αυτή :
> ΧΧΧΧΧΧΧ
> So so sorry My Friend
> This Account Has Been Hacked

Δεν υπάρχουν σχόλια: