Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

ΕΎΤΑΚΤΑ ΝΈΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΈΛΦΙΑ ΣΕΡΕΒΕ

ΕΎΤΑΚΤΑ ΝΈΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΈΛΦΙΑ ΣΕΡΕΒΕ


Δημήτρης ο τραμπούκος ας ψεύτικο δίπλωμα
Γιώργος το καγκουρό ας δικαστικά Νέβα
Μιχάλης χαμταρου ας Ρουφιανός
Νίκος ο αυθαίρετος ας το σπίτι μου
Κατίνα η παινεμένη ας καρακάξα
ανάστασης ο μπεκρής - δεν μας έχει ενόχληση έκτος από τα δικαστήρια
γιώτα η Σκυλίτση ας ρέσταραν
και ούλη μαζί σχηματίζουν της μπάμπουσκες.

ακόμα μαζί τους
ο δικηγόρος κούνελος ας απατεώνας

λείπουν Μέτα από κατή παρατράγουδα η θα τους μαζέψει η αστυνομία η ο ψυχίατρος
η θα σας πάρει όλους στην Μεσσήνηα και θα σας σήκωση

αγαπητά σερεβε ήσαστε καραγκιόζηδες τραμπούκο και παλιό τομάρια του σαι ταν πάσα
μπράβο σας θα φάτε καλά
1 γιατί με βρίζετε
2 γιατί δεν σας αναγνωρίζω για συγγενής
3 για συκοφαντία και δυσφήμιση και ζημία προς το πρόσωπο μου και της οικογένειας μου
4 για απειλές προς στην οικογένεια μου
αν ο εισαγγελέας Καλαμάτας δεν κανί τίποτα καθιστό υπεύθυνα τα υπουργεία δημόσιας τάξεις και δικαιοσύνης
και αν συμβεί κάτι στην οικογένεια μου θα σας καταστρέψω όλους
θα έχετε χιλιάδες νεκρούς έχω την δύναμη να προστατέψω αυτούς που θεωρό οικογένεια μου


Δεν υπάρχουν σχόλια: