Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

266 εκλογικό τμήμα Κορωνίς ήμουν μονός ανακοίνωση

εγώ δυστυχώς ήμουν το κορόιδο ακούσατε γ αναπληρωματικό μέλος
σε αυτές της εκλογές που έκανα μονός όλοι την διαδικασίας χωρείς κάποιον άλλο μέλος εφορευτικής επιτροπής στο 266 δημοτικό σχολειό Κορωνίς
1 για αυτό κατήγορο την αστυνομία Κορωνίς ότι με ξεγέλασε και παραπλάνησε
α γιατί μου έδωσε το χαρτί 2 10 2009 και ώρα 12 30
β ότι δεν βρήκε τάχα κανέναν άλλο μέλος εφορευτικής επιτροπής
2 κατήγορο ότι βρέθηκε κάποιος που ήταν εφορευτική επιτροπή και η δικηγόρος δεν τον κράτησε οπούς θα έπρεπε
ακόμα ότι ενημερώθηκα από την Μαρία ότι δεν ήταν υποχρεωτικό να πάω
και ότι δεν έπρεπε να υπογράψω για αυτό καθιστό υπεύθυνο και υπόλογο όλοι την εισαγγελία Μεσσηνίας και θα αρχίσω αιματηρός πόλεμος
την Τρίτη θα έρθω αν μου απαντήσετε κοκουρουκου
θα ετοιμάσω σεισμό 1000 Ρίχτερ και θα παίσουν κεφάλια
αν δεν καταλάβατε είμαι ο Γεώργιος βερ απο Κορώνη καθίκια
και θα μου το πληρώσετε όλοι σας
και η αστυνομία άλλα και όποιος άλλος το αίμα σας θα γυνή νερό
και τα σώματα σας κάρβουνο
θα δει τε τη θα πάθετε φ


Δεν υπάρχουν σχόλια: