Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ΘΑ ΓΥΝΗ GIORGOSBER MARIA VERGI


Από σήμερα αλλάζουμε όνομα στο site

Γιατί αυτό το όνομα και επώνυμο μου αρέσει

Δεν ξερώ το λόγω απλά θέλω γιατί έχω πολλά νεύρα

Γιατί με κορόιδεψες και με κοροϊδεύεις γιατί μου αρέσει να γίνομε κακός

Και να διαλέγω τους άνθρωπος για τον χαρακτήρα τους και όχι από την αγάπη τους

Γιατί από την πόλη αγάπη που μου έχετε δώσει

Αργά η γρήγορα θα σας το ανταποδώσω

Δεν αγάπησα πότες κανέναν που δεν ανήκει στην οικογένεια μου

Και η επόμενη θα βγάλει αίμα και θα πόνεση ακόμα χειροτέρα

Δεν πρόκειται να παντρευτώ καμιά από Μεσσηνία

Ούτε και να αναγνωρίσω κανένα εξώγαμο

Δύστυχος θα αλλάξω την μοίρα

Αρκετά είδα μέχρι τώρα και είθε η ώρα να σας πληρώσω

Αν και ο χρόνος θα πληρώνει τα γραμμάτια που χρωστάνε

Όσο για εσένα δεν με νοιάζει ούτε αν ζήσης ούτε αν πεθάνεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: