Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

army girl

<span class=Army Girl" title="Army Girl" border="0">

αυτή δεν είναι μια Μαρία
άλλα κάποια που μου αρέσει και θα μου αρέσει
αρα τα πολλά λόγια είναι περιττά
και έμενα θα μου άρεσε να ήταν στην προσωπική μου φρουρά και με τα η δίκια μου πριγκίπισσα
αν και ο πλανήτης γη έχει τόσα για να κλέψεις και αργά η γρήγορα θα κλέψω κάτι που όσα και αν δώσουν και πάλι χαμένος θα είσαι
είναι δίποδο αχάριστο και ψεύτικο άλλα θα γυνή δικό μου και δεν θα μπορεί να με σταματήσει κανένας
για τι αν σε διαλέξω δεν μπορείς να με σταματήσεις με ελευθέρωσες και τώρα θα κλέψω κάτι που μου ανήκει και θα κάνει ότι θέλω
αυτό δεν σημαίνει ότι θα πέραση μια κόλαση άλλα έναν παράδεισο
για τι είναι το Μονό πράγμα που με ελευθέρωσε και ένιωσε την σκοτεινή μου πλευρά




Δεν υπάρχουν σχόλια: