Σάββατο 23 Μαΐου 2009

η γιωτα η μικρη σκυλιτσα θεια μου η παναγιοτισα


Η θεία μου η σκυλίτσα η Παναγιώτα

Όλου γαυγίζει και αφρίζει μα εγώ όλο την πέταλο στα σκουπίδια

Και το καλοκαίρι που μας πέρασε μα και η άλλη η κοίλο άπειρη μα τη πένθος βρε παιδί μου

Του πατερά ο δρόμους φραπέδες η αστυνομική

Τώρα αντίο πραιτοριανή είθε η ώρα

Όλα τελείωσαν πραιτοριανή ξέρεις τη έχω στο χέρι μου το κλειδί για να σας

Αποτελειώσω

1 μου κλέψατε την πέτρα

2 με βρίσατε ηλίθιοι

3 είπε ο τσαμπουκάς ότι θα με κυνηγήσει και θα το πλήρωση

4 δεν θα μήνη τίποτα όρθιο

Αρκετά άκουσα σε αυτήν κ μεσσία μάλλον είθε η ώρα να βάλετε λαιμά από το στόμα θα πληρώσετε για τα πάντα

Σας έχω ακτή εδώ και 10 χρονιά και θα το πλήρη Έλλη



θεία Παναγιώτα έχασες μια ανίψια και ένα εγγονάκι

δεν πειράζει δεν με νοιάζει έχεις φταίξει και υποφερτής


Δεν υπάρχουν σχόλια: