Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Η ΣΤΙΓΜΉ ΤΗΣ ΑΛΉΘΕΙΑΣ ΤΑ SMS

Η στιγμή της αλήθειας

ήρθε η ώρα Η ΣΤΙΓΜΉ ΤΗΣ ΑΛΉΘΕΙΑΣ ΤΑ SMS
έστειλα δυο sms για να παίξω στο παιχνίδι σας
την στιγμή της αλήθειας τελικά μου είπατε ότι είμαι από μακριά
λείπαμε ειλικρινά

γιατί η ena productions λέει ψέματα
λείπαμε άλλα το παιχνίδι η στιγμή της αλήθειας είναι στημένο
εγώ μακριά η Θεσσαλονίκη δεν είναι πιο μακριά
κλέφτες απατεώνες


μπράβο σας καλά κάνατε και μου φάγατε 2 € + ένα για το wipe out
δηλώστε συμμέτοχη στα παιχνίδια του antena
είναι πολλά τα κορόιδα άλλος για Ελλάδα έχεις πακέτο
αλός με την φάρμα του αντένα
αλός με για πεζοδρόμιο η για ταράτσα
αλός με της απολύσεις για τα μηνύματα
αλός πιάσε την αρεστά


έχει μεγάλη κοροϊδία βλέπεις αντένα είναι καλό
βλέπεις ΟΑΕΔ είναι υπέροχο
βλέπεις εποπ είναι ΕΡΑ

όλη με ένα μήνυμα υπέρ τον φτωχών του αντένα
όλη με ένα μηχάνημα
21 ερωτήσεις 1 ηλίθιος που παίζει 200 χιλιάδες €
άλλα τόσα κορόιδα που το βλέπουν

χα χα χα ει ναι όλα καλά και κορόιδα πολλά
είναι πολλά τα λεφτά το Μονό που έχεις να πεις την αλήθεια

ήσαστε έτοιμη να με αντιμετωπίσετε ήσαστε έτοιμη να νιώσετε την οργή μου
Μαρία β μην φοβάσαι θα έρθει και η σειρά σου χα χα χα

θα πάρω εκδίκηση 2 € είναι κλεψιά






Δεν υπάρχουν σχόλια: