Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

OVIWUN, Springtail, και Dragonfly Air Οχήματα


Το πρώτο ζήτημα που αντιμετωπίζει κάθε κινούμενου οχήματος-άρει τη συγκεκριμένη ικανότητα ανελκυστήρα? Δηλαδή, πόσα κιλά μπορεί να άρει ανά ιπποδύναμη. Ιστορικά, η άρση βαρών σύστημα (μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, κίνησης, στροφείς, σωλήνες και ακροφύσια) έχουν πολύ περιορισμένη η ικανότητα του οχήματος να άρει κάθε άλλο παρά η ίδια. Έχουμε επιτυχώς σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και να δοκιμαστεί ο συνδυασμός της μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, κίνησης και αγωγοφόρων οπαδούς, οι οποίες είναι σε θέση να προσφέρουν πολύ περισσότερες γραμμές από το συνδυασμένο πακέτο βάρους, τα αποτελέσματα αυτών των δοκιμών έχει εξελιχθεί σε μας " Core Τεχνολογίας "που έχουμε για τις ακόλουθες μηχανές:

OVIWUN ανεπάνδρωτα Air οχήματος (UAV)

Με βάση τις βασικές τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στο μεγαλύτερο Springtail και Dragonfly μοντέλα, OVIWUN μπορεί να πετάξει σε πολύ αυστηρότερο χώρους. Ζυγίζουν λιγότερο από τέσσερα κιλά, με μπαταρίες, το όχημα λειτουργεί με line-of-sight επτά κανάλι ραδιοφώνου.

>



Springtail Exoskeleton Flying Vehicle (EFV) Springtail Exoskeleton Flying Οχημάτων (EFV)

Από την πρώτη μας un-φτερουγίζω δεμένοι και μεταβατικών πτήσεις το 2003 έχουμε δαπανήσει το ενισχύοντας το όχημα και την οικοδόμηση της επόμενης γενιάς Springtail EFV-4B. Αυτή τη στιγμή προχωρούν με μια σειρά από χαμηλού επιπέδου un-δεμένοι πτήσεις, καθώς και τον προγραμματισμό για τις διαδηλώσεις δυνητικών πελατών.




Dragonfly Unmanned, Manned or Remote (UMR) Vehicle Dragonfly ανεπάνδρωτα, Επανδρωμένα ή απομακρυσμένης (UMR) Όχημα

Αυτό το όχημα είχε αρχικά σχεδιαστεί ως ένα ανεπάνδρωτα χρησιότητας φορτίου όχημα με πάνω από σαράντα μία κυβικά πόδια του ικανότητα, όμως, είναι εξίσου ικανή να επανδρωμένα ή τηλεχειρισμό.

Το powered-lift VTOL διαμόρφωσης καθιστά το εν λόγω όχημα εξαιρετικά ευκίνητο και στρατηγικός.







Δεν υπάρχουν σχόλια: