Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

ΕΧΤΕΣ ΜΟΥ ΈΣΤΕΙΛΑΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΛΗΤΗΡΑ


Γελαστέ με τα αστεία

Εχτές ο μπεκρής ο τσαμπουκάς η αδελφοί και ο αυθαίρετος

γνωστός και σαν μου το έφαγαν τα ποντίκια

μου έστειλαν τον γνωστό δικαστικό κλητήρα




την 1 φορά δικαστικός κλητήρας

χτυπά το κουδούνι και μετά βάραγε την πόρτα με δύναμη

και μετά ρωτούσε τους γείτονες



Γιώργος

δεν του άνοιξε την πόρτα αλλά είδε ποιος ήταν

μετά πίρε την Άννα Μαρία




Άννα Μαρία

Μην ανοίξεις σε κανέναν αστών να σπάσει την πόρτα και θα πάρουμε

Αποζημίωση


Γιώργος

Αν τον στερνή η Μαρία



Άννα Μαρία

Αν τον στέλνει η Μαρία ας έρθει ιδία η να σου στείλει την αστυνομία

Και βλέπουμε



Γιώργος

Εντάξει θα πάρω τα μητέρα μου τηλέφωνο

Δεν θα του ανοίξω την πόρτα

Και θα βάλω τέρμα το ράδιο



Άννα Μαρία

Εντάξει



Γιώργος

Βάζει τέρμα το ράδιο



Δικαστικός κλητήρας

Μένει χτυπά κουδούνι και χτυπά και την πόρτα με δύναμη

Άλλες 4 φορές



Δικαστικός κλητήρας

??????



Δεν το περνώ το χαρτί για τι δεν έχω κτήμα


Δικαστικός κλητήρας

Να πάω τώρα στην αστυνομία



Έρχεται ο μ


Ο δικαστικός κλητήρας με ένα αστυνομικό

Σημειώνω ότι η πόρτα δεν Βέρνη το χαρτί

Με μάγειρα τον αστυνομικό

Ανήθικα μου έβαλαν τραγούδια και έσπασα το τζαμί της πόρτας



26 2 2009-02-27

Κορώνη Μεσσηνίας

Με αγάπη στον Γιώργο

Άννα Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια: