Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

ΑΝΕΡΓΕΙΑ

Σύμφωνα με αναφορές από υπεύθυνους του ΟΑΕΔ η ανεργία στη Μεσσηνία μειώνεται σταδιακά. Πολλοί, κυρίως νέοι, αν δεν τα καταφέρουν να μπουν σε κάποιο Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ επιλέγουν κάποιες ειδικότητες που αποφέρουν άμεση επαγγελματική απασχόληση. Σ’ αυτό βοηθούν, σε μέγιστο βαθμό, οι Σχολές του ΟΑΕΔ. Εκεί μπορεί κάποιος να βρει ειδικότητες που να τον ενδιαφέρουν, ενώ ταυτόχρονα με τις σπουδές μπορούν οι μαθητές να εργάζονται πάνω στο αντικείμενό τους, έχοντας έτσι κάνει πρακτική εξάσκηση αλλά και προϋπηρεσία.

δίκιο έχετε άλλα έχετε ένα μεγάλο άδικο

1 η σχολές σας είναι σε δρόμο που για εμάς θεωρείτε άκρος επικινδύνως

2 σας θεωρούμε ότι δεν κρατάτε της υπόσχεσή σας ως προς στα σεμινάρια

3 μερική άνθρωποι καθηγητές του οαεδ νομίζουν ότι είναι στρατηγοί

4 δεν ελέγχετε τους εργοδότες άλλες δουλειές σας λένε και άλλες έχουν

5 για τι να στυλό το δικό μου παΐδι σε εσάς και όχι κάπου άλλου

με λένε giorgober αυτά που έζησα στα δικά σας σεμινάρια

και αυτά που είδα και τον τρόπο συμπεριφοράς

άλλα και ότι δεν πήρα αυτά που μου άξιζαν

με κάνουν και έμενα άλλα και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας μου

όχι Μονό να θέλομε να έρθουμε σε εσάς άλλα ούτε να σας ξέρομε

όσο για τέχνες βρήκαμε της καλλίτερες

φτιάχνομαι ιστοσελίδες και βγάζουμε


αν η Μαρία μου έσπασε τα νευρά

δεν με νοιάζει αν μου φάγατε τα λεφτά του Ιούνιο από τα σεμινάρια

δεν με ενδιαφέρει αν η καθηγητές σας μου έβγαζαν γλώσσα

άλλα με ενδιαφέρει ότι όταν ήμουν στη στάση του λεωφορείο

ένα κόκκινο τζιπ έκανε διπλή ανάστροφη και πήγε να με σκοτώσει

μέσα σε τέσσερις μήνες επέζησα

χαρείς στην σχόλη που είχα πα ει πριν έρθω σε εσάς

και χαρείς στην Άννα Μαρία βέρα Αναστασία και στην Κωνσταντίνα

που με βοήθησαν

καλά κάνουν τα παΐδια και μαθαίνουν τέχνη σε εσάς

άλλα εγώ δεν θέλω να έχω καμία σχέση με εσάς

με αγάπη η ομάδα ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: