Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Hover Car Solutions: Brooklyn, north and south Hover Λύσεις Αυτοκινήτου: Brooklyn, βόρεια και νότια

Που διατηρεί επαφή

Friday, November 09, 2007 Παρασκευή, 09 Νοεμβρίου, 2007



Επειδή η εργασία τα Σάββατα, Παρασκευή βράδυ είναι η μοναδική μου ευκαιρία να κάνουμε τα πράγματα με το Σαββατοκύριακο μου normie, μέρα-jobbing φίλους.
Για μένα η Παρασκευή είναι πιο όπως την Πέμπτη, καθώς το έργο η επόμενη μέρα, αλλά γενικά προσπαθώ να βγουν και να κάνουν την κοινωνική πράγματα.
Tonight
Απόψε είμαι την κοινή αντιμετώπιση του προβλήματος που να πάτε.

Από τότε που μετακόμισε στο Πάρκο Κλίση τον Ιούλιο είχα να διαπραγματευθεί το χάσμα μεταξύ Βορρά και του Νότου της Μπρούκλιν.
As manifest by my move, I prefer the south. Όπως μου κίνηση από πρόδηλη, προτιμώ τον Νότο.
Όμως, ο Τζος και πολλοί φίλοι μου εξακολουθεί να διαμένει μέχρι βόρεια.

A
Και ναι, είμαι μπροστά σε ένα σαράντα πέντε λεπτά G τρένο ταξίδι, ακόμη και το φαγητό πριν από το δείπνο.

σαν αυτό με κάνει ό, τι όλα λόγω αυτής της τεχνολογίας στη ζωή μας είναι πραγματικά για.
Εννοώ, ίσως θα ήθελα να πατήσετε το "δημοσιεύει μετά" το κουμπί σε λίγα λεπτά, και εσείς, μου φίλους σε όλο τον κόσμο, θα είναι σε θέση να απορροφούν άμεσα στο μου λόγια, αλλά θα εξακολουθούν να εξασθενώ σε ξεχαρβαλωμένος μετρό κοντά στο αυτοκίνητο για σε μια ώρα να ταξιδεύουν μόνο πέντε μίλια.
Θέλω να πω, αλλά θα μπορούσα να λάβει άμαξα.
.
Στην πραγματικότητα ότι θα ήταν πιο γρήγορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: