Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

ο πόλεμος κλιμακώνεται

πριν από 10 χιλιάδες χρόνια η προγονή μου
τα miniconη ήρθαν στον πλανήτη γη


εγώ κατά λάθος βρήκα ένα cd που το έλεγαν θέλω να δω τα ματιά του
cypetron
όταν βρήκα μια σπήλια
άνοιξα του κουτή της Πανδώρας


Minicons έστειλαν σήμα από την γη


άλλα μια κάκια φίλη αφανίστηκε
ξαφνικά από το πουθενά




τότες η Autobot και η deceptikon




έστειλαν βοήθεια

τον παλιό μου φιλο σφαλιάρες και μπουνιές
την γλυκιά και όμορφη thunderblast


μαζί ο Bruticus



ο Superion

και ο Devastator
μαζί μου έστειλαν δίωρο τη νέα μου βοηθό

και τώρα έρχεται ο πλανήτης Cybertron


να προστατέψει
να μας βοηθήσει
να μας υπερασπιστή
για να τελείωση ο πόλεμος
και να μπορούμε να ζήσουμε χωρείς εσάς
και να προστατέψουμε αυτός που αγαπάμε πραγματικά
με αγάπη












Δεν υπάρχουν σχόλια: