Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

ΈΧΕΙΣ ΚΆΤΙ ΠΟΥ ΘΈΛΩ ΚΑΙ ΕΓΏ ?

αυτό που θέλω δεν είναι το
δολάριο
το euro


και ο μαύρος χρυσός





ούτε η ferari




και τα σπίτια






ούτε τα cd






εισαι εσύ που με κοροϊδεύεις



που δεν θέλεις να με παντρευτείς



άλλα έχεις επάνω σου τα 5 παΐδια μου
ξέρω ότι έχασες το ένα


και μάθε ότι όπου και να πας όσο και να χτυπιέσαι
εγώ και θα τα αναγνωρίσωάλλα
ξερό ότι το dna δεν σε δείχνει μητέρα τον παιδιών μου
οπούς ξερό ότι δεν μπορείς να κανίς άλλα παΐδια
σου δίνω 48 ώρεςνα μου μιλήσεις
μπορείς να κράτησης την περιούσια σου
τα παΐδια μου όχι
μάθε ότι ξέρω ότι έμεινες έγκυος
στης 24 7 2008
μάθε ότι ξέρω ότι με έβαλες σε δημοπρασία
μάθε ότι ξέρω τα πάντα
Γιατί ΣΕ ΜΕ ΝΑ
ΤΗ ΣΟΥ ΈΚΑΝΑ
ΆΛΛΑ ΝΑ ΞΈΡΕΙΣ ΌΤΙ ΑΝ ΕΙ ΣΑΙ ΕΓΚΎΟΥ ΚΑΙ ΈΧΕΙΣ ΤΑ ΠΑΐΔΙΑ ΜΟΥ
ΤΌΤΕΣ ΜΆΘΕ ΌΤΙ ΤΑ ΠΑΐΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΘΈΛΩ
ΕΣΈΝΑ ΌΧΙ ΠΙΑ ΦΤΆΝΕΙ ως ΕΔΏ
ΟΎΤΕ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΝΤΡΕΥΤΏ
ΟΎΤΕ ΝΑ ΣΕ ΞΈΡΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: