Σάββατο 19 Απριλίου 2008

27 3 2007

Να ξέρεις ότι δεν σου κρατώ κακία που με κορόιδεψες και έπαιξες με την φιλιά μου

Αλλά να θυμάσαι για πάντα το ροζ τριαντάφυλλο που σου έδωσα στης 27 3 2007

η αιτία που έπαψα να σου μιλάω είναι δυο

ότι σε παρακάλεσα τρεις φορές να πάμε για καφέ και είπες όχι

ότι όταν σου μίλαγα μου μίλαγες λες και ήμουν κανένας ανεπιθύμητος

αλλα δεν ξερό γιατί στης 27 4 2007 μου μίλησες στην στάση

οπούς δεν ξερώ γιατί 2 5 2007 ειρθές και μου είπες την λέξει μωρό μου

αλλα δεν ξερώ γιατί στης 10 5 2007 μου έκλισες τον δρόμο στης σκάλες

αλλα και ότι μου είπες ότι θα φάω ξύλο

και μου τραγούδαγες το τραγούδι του π ιμβριου χειροκροτήστε την

αλλα και στης 7 6 2007 που μου είπες μια λέξει

γιατί τόσο κακό έκανα που ήθελα να βρω μια άλλη φιλί

γιατί έτσι με έκανες να κλάψω και να πονέσω

και θα ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη που σε πέταξα από της σκάλες

αλλα δεν φταίω μονό εγω αλλα και εσύ

και να ξέρεις πες ότι θες κάνε ότι θέλεις αλλα εμένα δεν με διαφέρει

άντε για και τώρα είμαι σε άλλη αγκαλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: