Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Οι μηδενικές εκπομπές, μία τροχούς της μοτοσικλέτας


Το Uno επιταχύνει με ένα απλό άπαχο και στρίβει σαν ένα ποδήλατο δρόμου για side-by-side τροχούς
Όταν έχεις σπίτι, Gulak συνέταξαν ένα σχέδιο για μια συνολική ηλεκτρική μονόκυκλου ότι δεν θα εκπέμπουν και αναθυμιάσεις, που κατάλαβα, είναι πιο εύκολο να ύφανσης με πολυσύχναστες οδούς από την τυπική δύο τροχούς.
Για να δώσει τη βόλτα περισσότερη σταθερότητα, έθεσε τους τροχούς side-by-side μόλις ίντσας και εκτός απευθείας στο πλαίσιο του αναβάτη, που επιταχύνει με κλίση προς τα εμπρός, όπως θα σε Segway.
Όταν ο αναβάτης κλίνει σε μια στροφή, το εσωτερικό τροχό ανελκυστήρες και μειώνει το εξωτερικό τροχό, ώστε και οι δύο μένουν σταθερά στο έδαφος.
Gulak στις καλένδες το κολέγιο για ένα χρόνο (πλέον 19, έχει εγγραφή στο MIT αυτό το πτώση) και άρχισε να οικοδομεί το Uno σε ένα μηχανάκι έξω από κατάστημα Τορόντο.
στη Ο τροποποιημένο πλαίσιο από Yamaha R1, η οποία είναι ευρύτερη από τις περισσότερες μοτοσυκλέτες, έτσι ώστε να μπορεί να στεγάσει το πλαγιοδετημένος τροχούς. Αλλά γρήγορα συνειδητοποίησα ότι ήταν έξω απ 'το βάθος στην ηλεκτρονική υπηρεσία: Θα πάει το Uno για λίγα δευτερόλεπτα, και τα κυκλώματα θα αρπάζω φωτιά.
Έτσι επικοινώνησε Trevor Blackwell, μια ρομποτική μηχανικός που ειδικεύεται στην αυτόματη εξισορρόπηση του λογισμικού.
το Uno Gulak εξοπλισμένο με ένα γυροσκόπιο και ένα σύστημα ελέγχου που διατηρεί τόσο ο αναβάτης ισορροπημένοι σε λάστιχα και διαχειρίζεται την αναστολή
πηγη μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: