| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
|
Μην γελιέστε όμως, το Tata Nano που κοστίζει 1.690 ευρώ δεν πρόκειται να το δούμε στην χώρα μας και γενικότερα στην Ευρώπη, καθώς απέχει πολύ από τους αντιρρυπαντικούς μας νόμους!
Το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάστηκε, όπως είπε και ο πρόεδρος της εταιρείας, Ratan N. Tata, για να δώσει τη δυνατότητα στις χαμηλόμισθες οικογένειες της Ινδίας, να αποκτήσουν το πρώτο τους αυτοκίνητο.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Ratan N. Tata... «έβλεπα οικογένειες τεσσάρων ατόμων να μετακινούνται πάνω σε scooters και τότε αναρωτήθηκα εάν θα μπορούσαμε να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο χαμηλού κόστους γι’ αυτούς τους ανθρώπους»!
Στοιχεία
Το μικρό τετράθυρο μοντέλο έχει μήκος 3,1 μέτρα, πλάτος 1,5 μέτρα και ύψος 1,6 μέτρα!
Ο κινητήρας των 623 κυβικών εκατοστών αποδίδει 33 ίππους, βρίσκεται στο πίσω μέρος του μοντέλου και δεν είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (μη καταλυτικό).
Η κίνηση βρίσκεται στον πίσω άξονα και οι τροχοί στις τέσσερις γωνίες του αμαξώματος, γεγονός που βοηθά ιδιαίτερα στο μανουβράρισμα μέσα στην πόλη.
Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται εμπρός, μαζί με την μπαταρία και το υγρό για τους υαλοκαθαριστήρες... συγνώμη... υαλοκαθαριστήρα, αφού υπάρχει μόνο ένας.
Θα διατίθενται δύο διαφορετικές εκδόσεις και αρκετές αποχρώσεις για το αμάξωμα.
Υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ραδιόφωνο, σύστημα ABS, αερόσακοι και προστατευτικοί δοκοί λάμπουν δια της απουσίας τους.
Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το Nano είναι τα 75 χ.α.ώ., ενώ οι εκπομπές ρύπων, όπως χαρακτηριστικά δήλωσαν οι άνθρωποι της Tata, είναι χαμηλότερες από τις αντίστοιχες που πηγάζουν από δύο μοτοσικλέτες μαζί... που έχουν κατασκευαστεί στην Ινδία (προφανώς).
Πάντως, είναι περίεργο να δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση με τις εκπομπές καυσαερίων, καθώς τα μεγάλα αστικά κέντρα στην Ινδία στοχεύουν να εναρμονιστούν με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς μέχρι το έτος 2010!